Jubileuszowy plener nad Zalewem

You may also like...

36 komentarzy

  1. syl. napisał(a):

    Coś to się zapowiada, że słoneczko raczej bedzie miało co innego do roboty niż zapewnić nam dobre warunki oswietleniowe :/

  2. knocik napisał(a):

    Ponoc ma wyjsc po południu 😉 Prosze wiec zaopatrzyc sie w obiad i bedziemy czekac.

  3. ip napisał(a):

    A nie mówiłam, że doopa będzie blada 😉 Ale wy i tak jesteście mądrzejsi, panowie.

  4. knocik napisał(a):

    Doopa po zimie zawsze blada 😉 Panowie są najmadrzejsi co swiadczy o niektórych politykach 😉

  5. syl. napisał(a):

    Iwona, pewnie się zeźlisz jak jutro wstaniesz na darmo 🙂

  6. Prezes napisał(a):

    To może doopa blada 🙂 zapewni nam odpowiedni odcień światła, to jest pomysł na temat pleneru.

  7. rp napisał(a):

    Doopa blada jako blenda. Nie marudźcie – jutro będzie słońce rano.

  8. syl. napisał(a):

    a niech to blada blenda 🙂 będzie dobrze: -4, śnieg po kostki i wiatr 🙂

  9. knocik napisał(a):

    w lwowku juz nie pada wiec ida przejasńienia

  10. ip napisał(a):

    Panowie, wy jak dzieci, tylko wam temat podsunąć to tylko o doopie w kółko prawicie 🙂 A tak nawiasem pisząc, to przyda się jutro rano gorąca herbatka i …serniczek Godyniowy 🙂

  11. syl. napisał(a):

    Był plener w Wojcieszowie – był serniczek,
    będzie plener w Wojcieszowie – będzie serniczek 😛

  12. be.jot napisał(a):

    Chyba nie rezygnujemy z pleneru,w końcu dla dobrego fotopstryka każde warunki powinne być wystarczające do wykonania poprawnej fotki.IP-przypominam o obiektywie.

  13. ip napisał(a):

    Nie będzie serniczka – nie będzie pleneru
    Nie będzie pleneru – nie będzie obiektywu, panie Janku 🙂

  14. knocik napisał(a):

    Bedzie plener jak ktos mnie obudzi gdybym zaspał 😉

  15. be.jot napisał(a):

    To co,plenerujemy,czy śpimy?

  16. knocik napisał(a):

    Nie spimy bo jak rada wyzsza zarzadzi to choc bedzie wiało.lało.i dmuchało trzeba sie stawić – jak w wojsku !!!

    Jutro rano bezchmurnie z mgłami – Zapraszam

  17. syl. napisał(a):

    będzie git!!!

  18. knocik napisał(a):

    Mgła moze być przyziemna lub przychmurna 😉

  19. Bartosz Jeziorski napisał(a):

    Zegarek nastawiony, przestawiony i ustawiony więc mam nadzieję że wstanę o właściwym czasie 🙂

  20. knocik napisał(a):

    A nie mówiłem ze bedzie bezchmurnie 😉 Kto zaspał niech napisze numer telefonu to go obudze 😉

  21. ip napisał(a):

    Obudź Bartka, bo pewnie jeszcze śpi 😉

  22. knocik napisał(a):

    Nie bo bedzie zły na mnie 😉

  23. syl. napisał(a):

    Bartek przestawił zegar na czas letni…

    …i zapadł w sen zimowy 🙂

  24. Bartosz Jeziorski napisał(a):

    Przestawił zegarek ale komórki nie naładował 🙁 Danbo się na mnie obraził bo już dawno na plenerze nie był i bardzo chciał gdzieś wyjść 🙁

  25. rp napisał(a):

    A swoją drogą, to proszę o reporterskie zdjęcia, to zrobimy jakiś komiks albo co.

  26. syl. napisał(a):

    Poszło 🙂

  27. knocik napisał(a):

    POSZŁO.

  28. ip napisał(a):

    zaraz pójdzie

  29. be.jot napisał(a):

    Jak przyłożę,to też pójdzie.

  30. syl. napisał(a):

    be.jot komu chcesz przyłożyć? 😉

  31. be.jot napisał(a):

    „SIĘ” nie dopisałem,a Syl już się boi.

  32. syl. napisał(a):

    SIĘ nie boję…

    Tak z ciekawości zapytałem…
    I tak przeważnie siedzę po drugiej stronie stołu (czyt. „poza zasięgiem”) 😀

  33. be.jot napisał(a):

    Po pierwsze:po krótkiej stronie,po drugie-w tym samym pomieszczeniu,a po trzecie-życzę sukcesu podczas wyboru zdjęcia tygodnia.

  34. ip napisał(a):

    Z tymi życzeniami to już mała przesada 😉

  35. syl. napisał(a):

    😀

  36. be.jot napisał(a):

    Nawet duża,ale jakoś załagodzić trzeba,nie?